textmenu="return false">

Tisdag!

Nu var det ett tag sen sist. :/  
Vi har fullt upp fast än vi inte är borta om dagarna, vi är hemma och leker ist. 
Vi har vart hemma rätt mkt nu. Men Jonna växer på som.. Herregud !!! Hon har 56 i kläder och är idag 6veckor, har inte vart till BVC sen hon var 2 veckor gammal. Så kasnke dax att åka dit och se hur mycket hon väger nu :)
Jag har iaf bokat kyrkan för dop. Så snart så är det hennes tur att få vatten över huvudet. :)

I söndags fira John och jag 3år.. Vi fira det inte. Eller jag fick blommor av han iaf ;) min lilla pussgubbe. 
Tänk att vi skaffat 2 underbara prinsessor på bara 3år :)  Älskart♥

Nu ska jag kolla vidare på datan tills stora tjej kommer upp från badet och innan lillan vill äta igen :)

Kommentarer
Postat av: Erika - mamma till 3 små troll <3

Hur kommer det sig att du inte varit på BVC på så länge?

2012-01-26 @ 23:30:01



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback