textmenu="return false">

Snö storm...

Varför ska det vara snö storm 2a april?? Det som var så fint med våren.

Vi e iaf förskyda här.. skit.. Julia snorig. Jonna täppt och  hostar. John lika så och jag bara snorig!! Fy..
I morgon kommer för hoppningsvis Tilda hit och snackar lite ;)
Men annars ska vi bara sitta inne tills på fredag.. För att få bort detta snor ;)

På fredag blir det påsk lunch hos g- mormor och g- morfar. Och fira syster och pappa som fyller nu på onsdag och torsdag.
Petra fick sitt paket igår av oss. Två vin glas, Vin, ost, Kex och vindruvor.
Men pappa stackarn får sitt KANSKE på fredag eller början på nästa vecka.. Hans paket har inte kommit än..

Jag håller på att kokar en nappflaska till Jonna. ;P Jag ska lära henne ta flaska nu, för på fredag blir hon 4 månader. Då blir det smaka på maten och vatten. Sen ska jag pumpa mjölk tills på lördag då jag ska ut och äta själv, UTAN barn.. :)

Nu ska vi gå och leka.
Kommentarer
Postat av: johanna

hej! vilken härlig blogg!! hittade hit från bunnys blogg. ha en underbar dag!

2012-05-09 @ 13:49:22
URL: http://johannakml.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback