textmenu="return false">

Torsdag

Herregud vilken natt..

Julia somna 20.20 i går kväll. Vaknar vid 23.30 och vill komma upp till oss. Somnar typ efter 30 minuter..
Sen såklart kan inte jag sova.. Kolla klockan vid 2? Sen tror ja jag somna iaf.
Tills 4 då vaknar Julia till och vill bli kliad över allt... Sen vid 5 vaknar hon igen? Om hon ens somna om för 4... Men då skulle hon ha macka.
Innan 6 gick hon med john upp och åt frukost.. Han skulle ju ändå till jobbet ;)
Gick och la oss så vi somnar vid halv 8 igen :) Skönt.. Jag vakna vid halv 10 och nu e jag uppe :P
Julia sover fortfarande.
Får se hur länge hon sover i dag då :P Rolig dag det kommer bli med sova midda och grejer ;)


Idag står det på schemat  att Izabella kommer och våldgästar oss då blir det fika, låång prommenad och skvaller ;) Tur att det är så himla fint väder idag :)
Sen senare blir det att åka till min föräldrar och tippa av stora ungen hos mormor och moster.
Sen så blir det kvällen höjd punkt ;) ISHOCKEY

I morgon blir det Ne hela dagen. Och ska försöka med ett BVC besök oxå tänkte jag. I morgon kväll blir det hem till stora kusinen för att fira Carolina! :)

Sen tar vi helg och vi som måste plocka ur det gamla huset då. Dock bara nån hylla och lampa kvar.
Men sen måste det stor städas också....
Kommentarer
Postat av: Victoria

kan du inte lägga upp en bild på nya bebisen? skulle va jätte kul att se :)

2012-01-19 @ 13:09:33
URL: http://victoriapeterssons.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback