textmenu="return false">

Onsdag!

Hallå :P
Julia och jag får sysselsätta oss själva nu, John börja jobba för 3 dagar sen :)

Men det går hur bra som helst, vi vaknar runt 9 och sen är det fart på damen fram till 15 ungefär då sover vi ;)

Jag har även fått mina mandarinbehov IGEN!! Hahah
Kommer ni ihåg hur jag åt mandariner med Julia? haha sjukt! 1kg per dag ungefär!
Men igår kväll slog det till... Så vid 19 tiden var det bara ta bilen och åka och köpa mandariner!!! Guuu så gott!!!
 Så nu är jag nästan 98% säker på att det är en flicka i magen :P
Vi får väl se!!!


Julia har äter jätte dåligt dom här senaste dagarna.. Hon äter, men det är inte mycket!!!
 Men det är hennes tänder som snart alla har kommit =) Bara nån kvar nu!
Hon får iaf i sig massor av saft och russin :P

Nu nu drar Julia i mig att vi ska sätta oss på golvet och mata dockan! Så Heej så länge!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback