textmenu="return false">

Torsdag!

Det gick jätte bra hos BVC igår!
Julia ligger pricken under linjerna på alla 3 :)vikt, längd och huvud måttet! Så hon är en perfekt 19 månaders flicka sa hon ;) Julia fick så mycket beröm för att hon kunde så mycket i denna ålder :)
Så hon fick ett bamse klisermärke :)

Mina utslag under armarna var värmeutslag och har fått nån salva så ska smörja nu 2ggr om dagen :)

Idag har vi rensat både i Julias kläder och i mina :) Så nu är nästan låderna toma hos Julia ;) haha Nejdå...
Jag tvättar och ska snart hänga upp den! Sen ska vi åka till min syster och hålla henne sällskap ett tag! :) 

Och jag ska ut i skogen och plocka en massa fina löv ;) 
Mer om löven och de vi ska göra i morgon får ni veta senare ;) :P
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback