textmenu="return false">

Torsdag!

:) Julia och jag ska snart äta lite lunch!!
Vi tvättar och har städat snart ska jag bara damsuga sen så kan vi sova midda ;) KANSKE!!!


På lördag kommer det en snickare hit och ska ge ett hum på ett pris för att återgärda alla fel besikningsmannen hitta ;) Men klockan 10 kommer han redan?!?! Shit.. Måste ställa alarm då! Hela denna vecka har juliva vaknat mellan 9.30 och 10.10 :)
Sen kommer min mor och kasnke moster hit! :)

Snart är det November och jag bara längtar till den månaden ;)
Jag fyller då och jag vill föda dagen innan jag fyller :) Men det tror jag inte men man kan ju hoppas lite iaf ;)

Jag är snart innen i vecka 36 och jag har inte ens alla kläder tvättade till bebisen... Jag är såå seg denna gång!! Med Julia var nog allt klart innan v35 :)
Jag har två maskiner med bebiskläder som ska tvättas, jag har INTE packat bb- väskan!! jag har inte bäddat i vagnen.. ingenting :P
Inte ens en "namn lista" har vi gjort :P
Jag har bara två tjej namn i huvudet som jag tror skulle passa.. Men inga killnamn alls längre!!
MEN min faster har en lång lista på båda :P haha Så jag får väl titta på den snart :)

Nu är lunchen klart ;) Hejdå!


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback