textmenu="return false">

Fredag

Igen...

Igår var vi hos mina föräldrar ett tag sen vidare till mina far föräldrar!
Vi var också till Öppna förskolan och lekte och hade oss!
Sen stanna vi igen hos mina föräldrar på vägen hem, jag gick och la mig 1timme sen så åkte vi hem igen och åt midda :P hahah

Idag ska vi bara vara hemma.. Herregud har inte vart hemma en hel dag denna vecka :P
Så idag ska vi tvätta och vara ute! :)
KANSKE John kommer hem tidigare idag också :P

I morgon kommer min moster och hennes gubbe hit, Dom ska hjälpa John och måla de sista medans John lägger klinkers! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Sicken gosig blogg du har ! Myyys !



Kika gärna in hos mig för att tävla om en pyjamas samt en HEL månads länkning !



Kram på dig !

2011-11-04 @ 20:24:34
URL: http://www.bonnenuit.devote.se



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback