textmenu="return false">

Härligt<3

Vad skönt det känns att jag skrivit ut det nu att vi väntar barn igen =)
Så jag kan skriva hur dåligt jag mår och hur ont jag har ;P

Jag har mått illa fram till typ vecka 13 och nu är det mest på kvällarna. Men det får jag ta!
I Julias graviditet mådde jag illa ungefär 1 veckas tid typ V25 bara!! Spydde 1gång.
Jag har också fått ont i mina höfter REDAN!! (Har haft ont sen caV11-12)
Det fick jag ungefär i vecka 20 när jag vänta Julia. :/

Jag har fått väldigt sug efter Lakris i denna graviditet!
Men Julia vara det bara Ketchup och Mandariner :P
Jag kunde INTE äta kyckling då heller, fy vad jag grina varenda gång jag kände kyckling lukten :P Hahah


Så denna graviditet är väldigt likt Julias fast ändå helt olikt :)
Så vi får se vem som gömmer sig där inne =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vecka är du i nu då? :)

2011-05-27 @ 16:30:00
Postat av: Anonym

Ska ni kolla könet på barnet eller ska det bli en suprise? :-)

2011-05-27 @ 17:21:53
Postat av: lena

Va roligt madde :D

2011-05-31 @ 19:17:22
URL: http://lillakortalena.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken himla tur du har som slipper må så illa! Jag blir så hemskt avundsjuk på dig! Jag kräktes bort 10 kg när jag blev gravid och mår fortfarande illa (v.25).

Roligt att du äntligen "gått ut med det" ska bli kul att följa dig!

Kram

2011-06-02 @ 13:18:15
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Helena - söker nytt seriöst heltidsjobb

Grattis till graviditeten. Härligt att ha fler barn :D

2011-06-12 @ 14:44:17
URL: http://helenasworld.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback