textmenu="return false">

Fredag!

Idag har jag och Julia haft en ur mysig dag med Sarah och Alicia, Sandra och Viggo!!
Vi var till Färsna och kolla på alla djuren, åt lunch lekte med stenar och blommor! =)
Vi har haft en toppen dag tsm! Och fint väder var det också =)

Julia sitter fortfarande och sover i bilen! Jag låter henne sova så hon är pigg sen när hennes mormor kommer! =)
När John kommer hem då blir det att handla lite som vi ska ha i bilfärden ;)
Sen hem fort och städa hela huset IGEN!!
Sen så bara lägga sig och sova och upp igen vid 0.30!
För klockan 1.00 i natt kommer Christianan och Erika och hämtar oss, för då drar vi till ULLARED!!! =)
Julia ska få vara hos sin mormor, morfar och mostrar i helgen ! Vi får täffa henne igen på söndag...
Det SVIDER i mitt hjärta att behöva lämna bort henne 1 natt!!
Hon har aldrig sovit utan mig eller John :(
Men jag vet att det kommer gå hur bra som helst, för Julia verkligen älskar att vara med dom!
Dom har ju katterna där också och dra dem i svansen =)
Ska också bli skönt att inte behöva tänka på mat tider- blöjbyten- packning.. Ja allt!
Bara koppla av och bara få vara med min John♥

Julia jag älskar diig♥
Och kommer sakna ihjäl mig efter dig hela helgen♥
Men jag LOVAR att jag ska köpa massor av fina leksaker åt dig =) ♥
Kommentarer
Postat av: silje

liker bloggen din og headeren din!



jeg tror kanskje jeg kommer til og se mye på denne bloggen fremover ;)

2011-05-22 @ 22:10:39
URL: http://siljeberg95.blogg.no



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback