textmenu="return false">

Lycklig!!!

Vi la Julia igår kväll 20.57 :) 21.04 sov hon!!! SJÄLV!!! utan tutte!! De ni, 2 kvällar i rad nu =D
Är så stolt över Julia att hon klarar av att sova utan att amma :)

Dessvärre får mamma lida!!! Mina boobs sprängs snart!!!!
Jag har pumpat flera gånger om dan både igår och idag :( Dom e såå stora och knölar i och ömma.. fy!!



__________________

Julia vakna precis, hon har stått ute i solen och sovit :)
Och John är ute och åker fyrhjuling!
Nej nu måste jag mata barnet sen fixa mig..
Sen ska Julia vara i edsbro och vi ska till Täby centrum och gå på bio och äta midda!! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad duktig hon är! Vi har fått en som har jättesvårt att sova, tråkigt värre.

Du kan lägga till mig på facebook om du vill, där kan man ju skicka privatmeddelanden :) Petra Haugskott heter jag.

Kram

2011-03-28 @ 11:28:44
URL: http://superpetrah.blogg.se/
Postat av: Chicmommy

va duktig hon är :)

ajj inte roligt med knölar i brösten, jag hade värsta problem när jag precis slutade amma :(

2011-03-28 @ 15:01:24
URL: http://chicmommy.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback