textmenu="return false">

Lördag!

Hallå!! :)
Mår ni bra i dag? :)
Det kan ju iaf jag tala om att jag mår sjukt bra :)
Hade lite ont i huvudet när jag klev upp i morse. Men lite frukost så vart det som vanligt igen ;)
Älskar att man aldrig blir bakis när man druckit kvällen innan :D

Igår och i natt så hade vi sjukt roligt!!!
Vi tog kvart över 9 bussen in till NT sen upp till Mobergs.
Träffa hela "Rånäs gänget"  :)
Så vi hade det så jävla kul Sara och jag..
1.30 ringde jag John så han fick komma och hämta oss...
Fan så dåligt jag mådde där på slutet!! fyfaan...
Men jag somna på en gång i soffan här hemma..
och så kom en lite prinsessa och väckte mig sådär i lagom tidigt 7.00!! :)
Så då gick jag o la mig i sängen och somna om till kvart i 10 :)

Idag blir det nog bara att vara hemma och senare åka och köpa GODIS, fan så sugen jag varit på de inatt!!
Ska oxå åka över till Sara, Mattias och Linneá.
Sen har jag övertalat John att vi ska grilla i kväll ;)

Ni ska få se lite bilder som togs med min lilla kamera, senare ;P
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback