textmenu="return false">

Julia´s pressenter!

Detta har Julia fått i 1års pressent:

Spelar en melodi när man dra de! Från Julias gudmor!


Kavat skor! Från min faster Lena med familj!



Kort och peng! Från min farfar och farmor!



Regnställ och två mjuka böcker! Från min moster med familj!



Bultbräna! Från min faster Liz!


3 plåt burkar(Som jag har majskrokar, hennes bröd i just nu! Sedan tex. pälor, kritor), cykelhjälm och cyckel barnstol! Från Mormor, morfar och mostrar!



Lektält! Från Moster Amanda!


Telefon som spelar massa melodier och blinkar, hårspännen, klänning, leggins, "trosor", stort gosse djur! Från Sebastian, Carolina, Fabian och Izabella!


Klänning, bok, leksak! Från Izeta med familj!


Pussel! Från min mormor!


Mobiltelefon som spelar massa melodier och blinkar! Från min Morbror!



Tjockaste sagoboken prinsessor! Från Julia´s Gudfar och Erika!



500 kr, 3 små blommor! Från John´s morfar & Gun!
100 kr från John´s mormor!
100kr i månaden på ett sparkonto! Från Johns mamma!
Kommentarer
Postat av: Petra-Moster

Så fina pressenter så:) Lilla sessan!<3<3

2011-03-07 @ 16:36:18
URL: http://poxx.blogg.se/
Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Tack :D

Ja, men man är ju händig ibland :D

2011-03-07 @ 19:03:15
URL: http://itssaraslife.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback