textmenu="return false">

Efterlängtad dag!!!

Idag är det den stora dag =) hahaha

Halv 5 går bilen mot Rimbo hem till dom bästa! (Sara, Mattias och Linneá)

Då blir det midda och fixning :)
Sen beger sig Sara och jag oss till Norrtälje för att festa till!!!! :O

Fatta.... Jag ska dricka alkohol ikväll... För första gången sen midsommarafton 2009!!!!!! =)
Tänk så kul det kommer sluta :) Hahah

Sen kommer John och Mattias och hämtar oss! :)

Här får ni en bild på min fru när hon tog en öl till middan förr ;)



_____________________________________________________________________________

Idag är det ju våffeldagen :)
Och jag som tänkte äta det till lunch med lilla Julia :)
Men nej, nu ska vi snart bege oss till Rimbo för att träffa hennes gudmor och äta lunch på subway :)

Blir en full dag!! :)


Kommentarer
Postat av: Sara, Mamma till Ewélinn <3

Verkligen bra gjort!!! Hoppas ni år det roligt :)

Med mig är det bara bra, kämpar med allt vad det innebär efter operationen :)

2011-03-25 @ 18:04:37
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Postat av: Petra

åh vad kul för dig! Berätta hur det gick!!

Jag har ju inte heller druckit sedan midsommar 2009, så är lite nyfiken på hur man skulle reagera...inte just nu såklart med graviditet och så, men efteråt :D.

2011-03-26 @ 07:31:06
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback