textmenu="return false">

Tisdag!

Vi har hunnit med en del sen sist jag skrev =)
Vi har vart:
På kusinens student,  vart i Norrtälje,  Vart iStockholm, Köpta hamster, Haft sovgäster, Badat,  Ätit ute med gamla klasskompisar från gymnasiet, cycklat fram och tillbaka till Rimbo, Vart i Uppsala, Vart i Edsbro!

Det är det vi har gjort dom här 6 dagarna =)

Idag skulle jag egentligen vart på utb, men jag hoppa över det eftersom jag hade världens jobbigaste yrsel och illamående!!
Men kom iaf iväg till mina föräldrar så mamma kunde ha Julia och jag tog en säng och la mig och vakna till iv igen efter 3timmar!! Skönt att sova så länge!! Men är trött nu igen :) Dax att sova snart :P

I morgon blir det att få besök av Ann från Trygghansa :P
Sen vidare till Edsbro och sova där Julia och jag =)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback