textmenu="return false">

Onsdag!

Solen skiner, Julia går naken, jag svettas!!!!
Fy så varm det är idag...

Idag gör vi inte mycket mer än att går hemma och leker :)
Eller Måste ner till rimbo och fika med syster och kolla lite :)


Min mobil ligger bakom sängen, tack vare min lilla fröken som slängde ner den där!!
Jag får inte fram den, jag har ingen långt att putta den med :( Så måste nog vänta tills John kommer hem!!!! :'(
Åh tror ni inte jag har ljudet på den då?? JOOOO, Jag har hört hur den låter när jag fått några sms nu :( Åhhhh


Det är våran onsdag idag det! :)

I  morgon blir det jobb igen, har vart ledig nu 2dagar =)
Och efter jobbet i morgon blir det ultraljud =)♥
Kommentarer
Postat av: Lillasyster Amanda<3!!!

Då var det ju bra att jag kröp under sängen och tog den!!!:)

2011-06-30 @ 16:07:15



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback