textmenu="return false">

Lördag!

Idag har vi bara vart hemma och tagit det lungt, sjukt jävla varmt har det vart!!
31.3 hade vi som mest i skuggan!!!
Hemskt..
J och Julia har vart ute typ precis hela dagen, jag har hållt mig inne för det mesta :P fy, jag dör ute ;P
Men jag har inte tvättat och bytt säng kläder och plockat här inne, Vi kom nyss in från sjön J bada och sen tog vi en tur med båten!

Jag har precis duschat, såå skönt att vara ny duschad och sen lägga sig i ny bäddad säng =)
Julia sitter och badar hon med just nu (:

Nej nu ska jag forsätta titta på kvällen är din!
Kommentarer
Postat av: Petra

Är jobbigt att vara gravid i den här värmen!

2011-06-11 @ 21:51:32
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback