textmenu="return false">

18 (17+0)

Jag kan ju skriva att mitt illamående var det ett ta sen jag hade =) Såå skönt!!!
Och mina höfter är bra, eller bra och bra det är mest bara på vänstra som krånglar nu!!
Men idag har jag haft som träningsvärk på båda siderna i fram på höfterna!!

Känns som man var gravid för 1000 år sen sist, kommer knappt ihåg hur det kändes att vara gravid!!
Känns som man aldrig kännt så här som i denna graviditet än den förr..
Men det var ju faktist förra året jag kände precis såhär.. Precis lika dant..
För bara 1år sen !
Sjukt fort vad man glömmer hur det känns!!
Och hur lycklig man blir varenda gång den sparkar och rör sig där inne..
Bara om nån vecka har jag gått halv tiden på denna graviditet, och snart ligger vi där på BB med en till liten busunge♥

Du är så efterlängtad♥
Och jag kan nog tänka mig att Din syster också längtar efter dig, få leka med dig och få bråka med dig♥
Fast en hon inte riktigt kan förstå att det ligger nån i mammas mage just nu♥
Kommentarer
Postat av: tove

Åh så gulligt!

2011-06-18 @ 10:48:43
URL: http://tovepaalm.blogg.se/
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

ååååhhhh så spännnade för lilla julia. :D

Men madde! vi måste verkligen försöka att ses mera. Vill lära känna dig tjejen!! :D

2011-06-22 @ 12:06:21
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback