textmenu="return false">

Jobbjobb...

Hallå....
I fredags och i lördags har vi firat John.. :) Ni ska få veta vad John fått!
I går (söndag) var vi bjudna på lunch hos Erika och Christian, smörgåtårta vart det ;)
Sen var det bara vidare in till Norrtälje till min farmor och farfar och Julia åt två glassar där sen åkte vi vidare till Sarah för att fira Alicia som fyllt 1år i vecka! Så där vart det tårta och massa fika.. :)
Sen vart det handling innan vi for hem igen!!

I morse var det bara att gå upp 5.40, jobb väntade 6.45-13.15!
Efter jobbet åkte jag direkt till Erika, för att vi skulle in till NT för att hon skulle köpa klänning till bröllopet!!
Jag kom precis hem när det börja ös regna här.. :P
Maten var klar när jag kom hem.. ;P Så nu har vi ätit spagetti och köttfärssås!

I kväll blir det Lotta på liseberg! ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback