textmenu="return false">

Tisdag!

Idag fick äntligen min promenad med Sara!
Fast hon var sååå nära på att hoppa av igen ;) hahah
Menmen 2 timmar gick vi iaf! Och Emeli och Alice gick också med så klart ;) Så trevligt!
Julia somna nu i bilen på väg hem! Så hon ligger och sover nu igen! :)

Jag satt faktiskt på mig min stegmätar idag som jag fått av min snäll moster! :)
Och klockan är bara 15.00 och jag har redan gått 9 344 steg idag sen jag gick upp vid 10 i morse :D duktigt va?
För dan e ju inte slut än ;) Ska ner till gymmet i kväll med Sara! :)
och man ska ju faktiskt gå minst 10 000 steg på 1dag! :) Så jag klara det nog idag ;)

I morgon bär det av för att vägas :D jag är faktiskt lite nyfiken och nervös =D Men det känns som denna vecka faktiskt gått riktigt bra! :)
Jag ska också mäta magen, rumpan och låret i morgon! Så i morgon kväll får ni veta ;) Håll ut!! =D

Efter vägningen så ska vi umgås med Sarah och Alicia! :) Ja, Sara och lilla Linneá ska också med! :)
Så sara får nog följa me och väga mig ;)

Nej nu ska jag läsa bloggar och kasnke diska om jag orkar!! :P
(För det är ju INTE jag som smutsar ner tallrikar, kastruller mm. och de längre, så borde inte jag heller behöva diska JOHNS disk ;) ) Menmen man får väl vara snäll<3
Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Rolig dag. :D

Ha det så trevlig med sara och sarah sedan. Hälsa alla. :D

2011-02-08 @ 18:49:07
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback