textmenu="return false">

Onsdag!

När vi vakna i morse tog vi bilen och körde mot Edsbro!
Julia skulle till farbror doktorn och göra sin 1års kontroll :)
Och allt så jätte bra ut! Han var nöjd! =)

Efter det kom Lise-lotte och Tindra över till mina föräldrar och åt lite mellanmål!
och snacka! :)

När vi sitter o pratar så känner jag på Julia´s kinder :S
Men iaf så känner jag att båda e jätte svällda och röd/lila och typ som klumpar i båda två :S Jätte konstigt!
Vad är det för nått?
Är det för att vi vart ute i det kalla och gått in?

Skumt! Är det inte borta till i morgon kväll så får vi åka till farbror doktorn igen!!
Men Julia är helt som vanligt iaf, äter, leker, dricker, skriker, ingen feber, grinar..
Jaa allt e som vanligt förutom kinderna!

John står och diskar, Julia går runt här och pratar och leker med matlåderna :P
Kommentarer
Postat av: Jessica & Liam

Äre? Hum,

http://www.tiohundra.se/1/Barn/M1/Familjecenter/



Inte vad jag kan läsa här?? Men har du hört något annat?



Kram

2011-02-24 @ 11:34:18
URL: http://wahlqvist.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback