textmenu="return false">

Måndag

Hallå!
Idag visste jag inte riktigt vad vi skulle göra!
Men vid halv 12 åkte vi till Edsbro till mina föräldrar! :)
sen åkte vi in till Borrtälje och gick på stan, sen till min mormor och morfar!
Sen så var det bara att åka hem igen! Så kom precis hem! julia ligger och sover.

I morgon SKA Sara och jag ta en promenad i Rimbo, och tusan om hon viker av igen ;) hahah
Nej nu ska jag gå och möblera in en cd spelare i Julias rum, hon sitter för det mesta där inne och leker så tänkte ha en cdspelare på där inne då medans, hon har så många cd skivor :) Men visor! :)
Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad roligt att ni kommer :) Men vad ska jag bjuda på ? Äter du någonting :P ??

kram

2011-02-07 @ 19:40:19
URL: http://smultronmamma.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback