textmenu="return false">

Lördag!

Idag ställde jag faktiskt klockan på 9.00 :) Ja jag vet en lördag!
Men jag MATTE ska äta en shake 9 sen nästa 12!
Och där i mellan ska jag hinna mata barn och gå en 1timmes promenad , duscha! :)
Och John får jag med i dag också ;)

klockan 13 tror jag min mor kommer hit! :) Då ska jag vara färdig för att åka vidare till bion ;)

Jag mätte mig i morse för jag kan verkligen inte hålla mig tills på onsdag :D
Men sen i tisdagskväll till i morse(lördag morgon) alltså 3 hela dagar så har jag tappat:
-2.5cm runt magen! :D
-2cm runt låret,
Runt rumpan -4cm
Väga mig ska jag vänta med tills på onsdag :) men jag är mycket stolt över mig själv! :)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Bra madde:) låter som de blir en toppen lördag;)

kram kram

2011-02-06 @ 09:40:11
Postat av: Anna Mamma till Lucaz

Duktig du är Madde :D

2011-02-06 @ 17:43:15
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback