textmenu="return false">

Lördag!

Hallå! =)
Idag har vi tart i Edsbro hela dan! :)
Vi var till min mormor och morfar, John, Julia, båda mina systrar, kusinen och hunden.
Vi var ute i skogen och gick och hade med oss fika och lunch, Julia fick åka pulka =) hehe

( Bilder på dagen får ni se sen.. orkar inte ladda upp dom just nu ;P )

Sen åkte vi till mina föräldrar så Julia fick leka av sig lite! =)

Min syster A förljde med oss hem! :) Så hon och John ska få äta tacos till midda snart!
Sen ska vi glo på tven och mysa med Julia! (=

I morgon ska vi till norrtälje och fira min farmor! (= Sen vidare på spinning!!
Kommentarer
Postat av: Fiaw

sv: jorå, funkar här med :)

2011-02-12 @ 18:04:09
URL: http://fiaw.devote.se



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback