textmenu="return false">

Fredag!

Idag är det andra dan med shake!
Och igår gick det hur bra som helst inte ett dugg hungrig eller så!
Men idag känner jag mig lite hungrig i mellan åt!
Men jag ska ta en shake nu vi 14 tiden :) Sen midda vid 17 sen ska jag ner till gymmet! :)
Sen ikväll ska älsklingen få färga mitt hår ;)

Igår kväll åkte vi till Emeli och lilla Alice!! Gud sån söt liten flicka!!! Åhh!! Jag blev helt tokig när jag såg hur liten hon var! Tänk att min lilla Julia vart sådär liten? Helt sjukt!!  (Alice är 3 veckor gammal)

Idag skulle Emeli, Sara och jag ha tagit en promenad i Rimbo! Men Sara är förskyld och då strunta vi i det att åka ner dit när det ändå snöar som FAN!!! Inge kul att gå då! Men på måndag kör vi på det igen! :)

I morgon ska jag och min lilla syster Amanda gå på bio :) Vi ska se Trassel med 3D

P.s Moster, jag går och går men kommer upp runt 7488 steg :S Men tack för sidorna, jätte bra! :)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback