textmenu="return false">

2 ½ dar kvar!!

I morgon är det vägning och mätning igen.
Och den här veckan känns inte alls som det gått så bra! :/
Jag har bara tränat 2ggr denna vecka och 1 gång ikväll ska det bli! Så 3 gånger!
Och i söndags tog jag två gafflar med smörgåstårta!!!!! Och igår på alla ♥ dag tog jag en liten bit kladdkaka och 1 gelehallon! Sen har jag tuggat tugummi oxå!! Ojojo :)
Fast tror inte det ska gått upp nått på de lilla iaf! men känner mig dum iaf!
Får se i morgon!

På fredag till lunch tar jag min sista shake.
Ska bli såå skönt att få äta mat igen =)

Så 2½dagar kvar
Kommentarer
Postat av: Kajsa-mamma till Melvin

Ska du redan sluta m cambride?? Tröttnat eller nått ditt mål??:)

2011-02-16 @ 08:33:53
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för shake du dricker? visa bild och så:).

2011-02-17 @ 23:04:42



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback