textmenu="return false">

På 8 dagar -12kg

Barna sover, gubben målar sovrum!! Här sitter jag själv och tröst äter med cocosbollar som jag bakat tidigare idag!!

Jonna är 8 dagar gammal i dag och har blivit så stark i nacken redan :)
Jag har redan tappat -12kg =)
Och redan slutat blöda ;) De ni..


Om 10 dagar e det Julafton, Jag har 5 julklappar kvar att köpa, får lite halv panik..
Måste hinna med det nästa vecka nån dag.
John jobbar hela nästa vecka, så vi måste ta det nån kväll nästa vecka då han slutar tidigt nån dag.

Nej nu ska jag kolla bonde söker fru reprisen ;) haha 
 

Kommentarer
Postat av: Anna Mamma till Lucaz med en till på väg

Men oj 12kg. Ammar du eller tränar du för att ha tappat så mycket? Måste ta och ses snart. har du tid nästa vecka? innan jul?

2011-12-14 @ 20:49:00
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Lillasyster ;)<3!!!

Vill du åka med in till Täby C Med mig ??

2011-12-16 @ 17:52:09
Postat av: Darksess

Oj, redan 12 kg? Vad härligt :)

2011-12-18 @ 16:01:55
URL: http://www.darksess.com



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback