textmenu="return false">

V27

Om 13 veckor ska det vara dax!
Men just nu känns det som att det är dax NU!!! Fy fan så det trycker neråt...

Det är bara 95dagar kvar men som läget känns nu så tror jag inte jag är gravid i december :)
Men det hinner nog ändras mycket!!!
Men ska/får nog ta och packa BB väskan snart! Så är iaf den förberedd ;)

Var hos barnmorskan i fredags.
Magen är: 25cm (Precis lika stor som när jag vänta J i samma vecka)
Vikt: +7kg (På 15 veckor)
Blodtryck: 115/74
Fosterljud: 147

Gud så jag längtar efter dig♥
Jag vill så gärna att tiden springer förbi och att vi ligger där på BB nu och får se hur du ser ut!!
vem du är, du som är så himla bråkig i magen, du ska tydligen alltid ha brottnings match på kvällarna och ALLTID när jag ska vila?? :)
Är du en liten flicka som är lika envis som din stora syster? Eller är du en snäll liten rödhårig pojke?

Ja, jag får nog inte svar på frågorna förens värkarna sätter igång på riktigt! :/ :) Men fy vad jag älskar dig redan nu♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh så mysigt! :)

Angående det där som jag skrev på min blogg så fick jag åka in igår till sjukhuset för undersökning, hade lite värkar med det visade sig att det bara berodde på att hon hade valt att vända sig med huvudet neråt och det var därför jag kännt ett så stort tryck :) Fick åka hem efter ca 5 timmar på BB :) Är i vecka 31+2 nu så hon får gärna stanna i magen några veckor till !

2011-09-15 @ 12:55:05
URL: http://feliciawik.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback