textmenu="return false">

Tisdag i dag va?

Jag börjar blanda ihop dagarna här hemma!! :P
Vi vaknar lite efter 10 går upp äter frukost, leker, sover, åker någonstans :P sen är det kväller igen :P
(Det är så kul på hösten med allt bra på tven som börjar nu, älskart)
så ser det ut här :P haha förutom idag! Då har vi bara vart på hemmaplan :) 


Jag har haft förvärkar nu i 1 veckas tid!
Och det skrämmer mig lite...
Fast att dom inte alls gör så ont!
Men det är så läskigt och tänka på att det faktiskt är hela 95 dagar kvar!
Men vi var ju hos barnmorskan i fredags och hon sa att jag måste lägga mig ner och vila på en gång då jag får en värk... HA jo visst!!! Lätt att säga, Jag har ju en 1½åring här hemma som är en vilding som knappt sover midda själv om dagarna!! :) Men det går bra nu när John inte jobbar. :)
Sen får jag ta min kudde och lägga mig på golvet o leka/vila ist :P Men då kommer jag väl inte upp ist ;)




Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback