textmenu="return false">

Mini semester!

Idag har jag jobbat!!!
Men nu är jag iaf lite ledig, i 3DAGAR!!!
Jag har precis ätit lunch, så nu tänkte jag tjata mig till en liten sömn!! Jag får då inte sova på dagarna för JOHN!!!
Julia sover, sådå borde jag också kunna få sova tycker man... Men inte det!! Karl är väl rädd för att vara ensam ;)

I morgon tar vi båten över till Åland och blir kvar där tills på fredag :)
Vi ska bara bada, leka, mysa och kasnke shoppa liiiite!!! :)
Sen kommer vi hem på fredag igen för på lördag är det dax att jobba igen..
Gud så skönt det ska bli att få sova borta 2nätter och bara vi 3♥

Kommentarer
Postat av: arjana

aw fin blogg :) !

2011-08-06 @ 00:45:51
URL: http://aarjana.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback