textmenu="return false">

Sjukt barn!

Har inte hunnit blogga sen i tisdags :(

I onsdags var syrran, jag, Julia och Tilda till Stockholm och shoppa :)
Jag kom hem skinnjacka,naglar, fotoram.. ja lite smått =)

I torsdags
åkte syrran, jag och Julia in till Norrtälje för att shoppa ännu mera ;) hahah
kom hem med lite kläder, smink =)

Igår (Fredag) Åkte Sara, jag och barna in till familjens hus för att fotografera barna på öppna förskolan!
Kompisbild skulle vi ta, men hon tog inte kompisbilder...
BARA syskonbilder och enskilda :S
jag fattar inte det? Det är ju nästan som syskonbild när dom e så små???! Så det fick bli en bild på bara Julia iaf :)
Sen vart det lunch på stan och glo i affärer! Sen vidare till Rimbo och hämta syrran A som sov här i natt!

På kvällen kom Sara, Mattias och Linneá och grilla och åt massa gott här :)
När vi står i hallen och säger hejdå till dom.. Så spyr Julia!!!!!! KUL!!!! Det kom helt oväntat :S
Hon hade lekt och ätit och haft sig hela dan och kvällen och så bara.... 

Hon sov hela natten nu som har sovit hela dan i dag också! :(
Hon har bara suttit i knät och tittat upp några gånger då hon inte sovit.
Hon har iaf velat ha vatten, välling under hela dan!
Hon har oxå fått i sig lite gröt i morse och en halv macka! =)
Så lite har hon fått i sig iaf :) Hoppas hon är bättre i morgon, vår lilla prinsessa♥

Så det är det vi har sysslat med några dagar nu :) Så nu vet ni ;P
Kommentarer
Postat av: Petra

nämen stackars Julia!

Vi har också blivit sjuka, Eddie har en jättehemsk slemhosta så han får inte sova alls på nätterna.

Är vansinnigt jobbigt att ha sjuka barn :(

2011-04-10 @ 11:02:54
URL: http://superpetrah.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback