textmenu="return false">

Första!

Vi sitter och äter frukost just nu :)
ska snart gå ut så julia får vila lite..
Men det regnar ju som en tok här :(

Idag är det den första april vilket betyder att jag BARA ska jävlas med John hela dagen!!! ;P
Hahaha

Nån gång med Sara idag också kanske!! hahaha
För jag älskar verkligen att luras, asså det gör ju jag nästan varje dag.. =)

Aja skit samma i det nu..

Det tar faktiskt imot att gå ut idag, man lär ju bli smock sur!!! :)

I morgon bitti åker vi till Edsbro och ska fira både min pappa och syster som fyller början på nästa vecka! :)
I morgon kommer halva släkten och sen kommer resten på söndagen, och vi ska sova kvar så vi kan vara med och träffa alla:)

på måndag fyller  syrran P 19år
På tisdag fyller min pappa 40år!!!
Herregud asså!!!!  Gubbe nu!!! =)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback