textmenu="return false">

:/

Nu har det gått några dagar igen, sen sist!!

Julia är piggre i dag än vad hon var igår!!!
Hon åt inget på hela dan igår.. hon bara låg i mitt knä och sov.
Jag pratat med BVC 2 gånger..Vad jag skulle göra med henne!
Jag skulle köpa vätskeersättning och majsvälling ist för fullkonsvällingen!

Jag var ner till Apoteket för att köpa vätskeersättning, tror ni det fanns??
NEEEJ det var till om med slut hos levrantören?!?! :S
Så fick koka ihop en egen, hon ska få i sig ½dl på 30 minuter i 6 timmar!!
Asså det gick ju inte!! Hon får lite då och då ist!

Får hon i sig som halva tallriken gröten så bara rinner det ur henne :(
Hon har redan bajsat lr bajsat kan man inte kalla det.. Det är bara grönt rinnande, 4 gånger!
:/ Stackars flicka!
Idag ser man verkligen hur hon vill äta men hon kan inte.
Hon dricker iaf vatten!!

Hon ligger och sover ute i vagnen nu, vi har precis vart ute på en promenad och en paus mitt inne i skogen för att hälsa på farfar som såga träd =)

Ikväll blir det midda direkt när älsklingen kommer hem, sen till farfars nya och tapetsera! =)
Kommentarer
Postat av: Emeli

Stackars liten, hoppas det blir bra snart. Krama henne från "moster" emeli ;)




Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback