textmenu="return false">

Familjecenter!

I torsdag mötte Julia och jag upp Sara mamma till Linne´a och Anna mamma till Lucaz nere på station i Rimbo.. Vi tog bussen till Norrtälje för att gå till familjecenter :) Jätte mysigt! :) Det är så kul där för dom små! :) Jessica med Liam, Sara med Alicia och Jenny med Elina kom oxå dit :) Så vi var där och lekte, fika och hade sång stund från 13 - 15.30!
Sen tog vi alla 6 vagnar ner till stan :P och shoppa lite! =) John kom också! :) Hahah
Såg nog riktigt tokigt ut när det var 6 stycken mammor med varsina vagnar som gick brevid varnn och  in i varenda affär tillsammans :P Hahah

Jenny med dottern Elina!


Sara med sin dotter Linneá
!



Jessica med sin Liam - Sara med Alicia!




Julia sitter och leker!



_____________________________________________________________________________________________
Allt jag köpte :) Ja så klart allt är till lillfisen=)

Jag köpte Mjukisbyxor - strumpor och pyamas på H&M



Mjukisbyxor och strumop på Lindex



Tjocktröja med roser på - Lindex



Pyamas med kanelbullar, HAHA - Lindex


Björnoverall, bitring - Åhlens



Kommentarer
Postat av: sarah

Hej !! .. Vilka fina bilder :) Det var jätte roligt att träffas, nu ser jag framemot alla torsdagar !! :) skojskojskoj kramar

2010-09-05 @ 10:08:35
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback