textmenu="return false">

Hela veckan!

I måndags blev det at åka och äta lunch i Rimbo med älsklingen :)
Sen efter det gick vi till Erika och fika, Julia & jag :)
På kvällen var jag på hundkurs och det gick ju bra ;P Även här hemma för John också :)

Bilder från i måndags:


När hon får träffa sin pappa på dan en snabbis sådär blir hon lika glad varje gång =)



Min Lunch - Subway!


Älsklingen på jobbet!



______________________________________________________________________________________

Tisdags (igår) var jag o syrran P in till Norrtälje och träffa Jenny och Elina :) Vi gick in i alla affärer, vi åt lunch och vi åkte inte där i från förens 17... och åkte dit halv 12 :) En hel dag vart det!
Syrran åkte med oss hem så hon har sovit här i natt :)
I går iaf så fick Julia en hoppgunga av oss i namnsdags pressent :)
Hon hade namnsdag i går min lilla flicka =)

så farfar kom upp hit och fika i går kväll :)

Julia med sin farfar!



Fika!  John, Julia, Rinjah och farfar!



Julia e överlycklig när hon fått tag på mitt hår!!!!!



_______________________________________________________________________________________

I dag då har jag vart med älsklingen min :) Sen lämnat syrran vid bussen!
John är hos sin far just nu och hjälper farfar in med sin nya diskmakin :)
Haha farfar har gått här och klagat över att han fått diska för hand nu i 3 dar! haha Stackarn ;) 

Är det nått stav fel i detta inlägg så ber jag om ursäkt..
För jag har/gör skriver med fel hand nu.. Julia ligger och sover på andra armen ;)





Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Låter som riktigt bra dagar. Har du/ni fått någon inbjudan av oss?



Förlåt att jag inte hörde av mig idag.. men vart så mycket hemma så glömde tyvärr. Men får ta en fika nästa vecka kanske? Om du har lust ?

2010-09-09 @ 00:59:53
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Helena

Julia är så grymt söt ju :D

2010-09-09 @ 16:15:27
URL: http://helenasworld.blogg.se/
Postat av: Veronica, mamma till Leo

Vilken sötnos hon är lilla julia ^^,

2010-09-23 @ 21:25:06
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback