textmenu="return false">

Egen mat

Har vart i Edsbro idag!
Min mamma var ledig och Julia skulle träffa doktorn 13.20 för en 6 månaders kontroll :)
Det gick ju hur bra som helst och allt såg fint ut! =)
Jag var jätte sugen på makaronepudding igår kväll, så i dag fick min mor ställa sig och göra det till mig ;)
Så jag tog hem det så John också fick sin midda ;P Hehe

Efter middan så ställde jag mig vid spisen gjort egen mat till Julia :)

Jag koka morot och potatis dubbelsats så jag kunde frysa in  :)



För 2 barnportioner :
1 Morot
1 Potatis
1 tesked Rapsolja

- Koka moroten o potatisen o osaltat vatten i ca 15 minuter.
Sen mosa/mixa maten, häll i 1tesked Rapsolja. Vill du få maten lösare? häll i lite av spaden och rör om!

Hon tyckte iaf om det :) Och John också ;)


John och Julia är ute och går just nu, jag ville eller orkar inte följa med.
Känner mig helt slut i kroppen idag och trött! Fy!!!

Men i morgon iaf så blir det Familjecenter! =) 
Ska hämta Kalles pressent också som jag beställt ;P







Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Duktig du är :D

Härligt att hon gillade det. ihihih

2010-09-23 @ 22:43:52
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hej :) jag är bättre nu! så vi får ta o ses någon dag :) men nästa vecka kan jag inte ses på mån, ons o fre... så tis o tors går bra, va jag vet.. dock vet jag att du inte kan på torsdagar eftersom du är på familjecentret då!! :) kanske vi kan ses innan isf? Har inga pengar på telefon, därför skriver jag här! Puss

2010-09-24 @ 11:28:07
URL: http://delavmittliv.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jo jag anade nästan det.. ;P javisst, men ska vi säga nån dag veckan efter ist då?.. eller vänta, nu ska jag tänka lite.. är upptagen mån och tis och fre. Onsdag o torsdag är det ju marknad.. Isf om du kanske vill gå på marknad med mig på dan i norrtälje ;P Annars får vi fan boka in veckan efter det, då är jag bara upptagen Mån. :) Puss

2010-09-24 @ 22:39:45
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback