textmenu="return false">

Min!

Julia sover i vagnen! Jag har dööö tråkigt! vet inte alls vad jag ska göra när hon sover?
Har redan fixat här hemma.
Men måste skriva min önskelista ;) Jag fyller ju 20 snart xD
S¨det får jag nog ta och göra efter detta inlägg ;)

Asså snart är det JUL!!!! Jag kan inte förstå att det redan är snö och igår när vi var till Gränby centrum så står det en TOMTE där utanför med massa julklappar man kunde köpa av han! Och några "Julmarknad stånd".
Asså det är sjukt tidigt!

Det blir ju Julia´s första julafton också! :) Så kul det ska bli, men dock så jobbar min mamma sin först julafton på 20år! Det känns ju inte så kul! Men vi har redan planerat julen iår! Så det känns bra! Och jag har så mycket jag vill köpa till Julia :)
Aja nog pratat om julen!!! Det e ju faktiskt 2 månader kvar!


Jag vet inte alls vad Julia och jag ska göra denna vecka! jaja, förutom på torsdag då vi ska till Familjecenter :)
I helgen ska vi till min morbror som fyller 30!!! och han e så nervös! För man vet ju aldrig vad jag hittar på i pressent! ;P Mohaha

Nej nu ska jag skriva min lååånga önskelista ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback