textmenu="return false">

Pappa J sjuk<3

John är hemma och är sjuk! ont i huvudet o förskyld! Stackarn<3

Julia och jag gick ut en snabbis! Hon somna så klart! :) Så nu ligger hon och sover ute på altan.

jag har tvättat och diskat igen, så nu har jag inget att göra! John ligger på soffan och spelar wii :)

Igår leta jag fram kort till fotokalendern, men jag eller vi kom på sen att det e nog bättre om vi gör det till nästa jul ist! För då har vi en bild för varje månad. Nu har vi bara från mars till november och ingen jul bild än! Så blir till nästa år ist :)
Men jag skrev faktiskt Julia´s önskelista till tomten igår! :) Så jag ska ta ut den snart så kan jag ge den till alla sen ;) haha
Jag ska oxå ta och göra egna julkort här hemma ska bara hitta nån julig bild på Julia :)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback