textmenu="return false">

Min födelsedag!

Igår (12 November) fyllde jag 20år! =)
Hann inte skriva nått då! Hade folk här precis hela dan! :)

Faster Lena och Tilda kom vid halv 12 tiden!
Vi åt smörgåstårta och fika! :)
Jag fick 55minuter på massage (Pressentkort), blomma o kort!

Sen stanna tilda kvar! Vid halv 2 kom älsklingen hem, jag fick öppna massa mer packet ;)
Vid 16 tiden åkte vi till rimbo och hämta kusinen Linne´a och JAG HANDLA PÅ SYSTEMBOLAGET!!! xD
Åt john! :)
Sen var det bara hem hit fixa oss och göra klart den stora smörgåstårtan :) Vid 18 tiden kom det massa folk! :)
Sen forsatte festen till klockan 5 i morse! Haha fast John, jag, Tilda, Christian och Tommy gick och la oss vid 3 :) Hahah

Julia var så duktig hela kvällen! Hon somna i vagnen vid 20.00 och vakna till vid 23, då fick hon äta lite sen sov hon igen i vagnen till 3 då jag bar över henne till sängen bara! :) Skönt att hon kunde sova iaf :) Fast det var så livat här hemma!

Tänkte ladda upp lite bilder iaf :) Fast tog en jävla massa!






Mor & Dotter<3

















Julia´s gudfar & gudmor<3












Det var några bilder ni fick se iaf :) från i fredags kväll :)
_________________________________________________________________________________________

Dagen efter lördag morgon:







Ställde klockan på 7.45 i morse för att köra Tommy, Christian och Linneá till bussen!
Sen somna jag om o vakna 11! Vid 13 åkte vi till Norrtälje till mina farföräldrar för att fira mig :)
I morgon ska jag hem till mina föräldrar och fira mig. Min mormor, morbror, moster m familj kommer för att fira mig då :)
Så tre dar i rad får jag öppna packet  ;) I morgon lägger jag upp bilder på det jag fått ;P
Kommentarer
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Åh vad det ser ut som ni har ´haft roligt. :D

Gumman det skulle vara jätte roligt om man lärde känna er bättre. :D

bara att höra av dig om du vill ses.. kan för det mesta.

och förresten.. du var jättefin :) Älskar din sminkning o håret.

2010-11-14 @ 23:19:36
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback