textmenu="return false">

Min farfars födelsedag!

I går (Måndag) hann jag inte sitta vid datan alls! :/
vi tog  bussen här i från på morgonen kl 7 gick den, så var vi inne i Norrtälje kvart i 9!
För att min farfar fyllde 74år! Vi fika på flygfyren klockan 9, med hans jobbarkompisar!
Sen tog Julia, syrran och jag bussen hem till min farfar & farmor!
Mina fastrar, farmors syster och några kompisar till dom kom också!
Vå åkte hem där i från vid 17 tiden sen hem och äta sen gick vi och la oss 19.15 :) och kolla på tv:) Så skönt att sova tidigt!

Bilder från i går:






Min faster /gudmor & Julia!





Mor & Dotter<3



Jag, När jag var liten!

Julia & hennes moster!

Min farmor, farfar & Julia!










Födelsedagsbarnet & Julia!



Som ni kanske märker så e Julia röd på en kinden!
Hon satt på golvet och ramla på sida! :/

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback