textmenu="return false">

Det jag har fått! =)

Detta har jag fått nu på min 20årsdag:

Fick av min farfar & farmor! 500kr och blommor!


Fick av Micke, Johan´s kompis! En skål med godis!


Fick av min faster Liz! Hon har stickat "vantar", blommor, ljus, stenar, skål och rosblad!



Fick av min mor, far och systrar!
Fick också att få åka och bada i en ång"bubbla" med saltvatten o massage!

Lånd strumpor, Hudkräm, nagellack och bingolott!


Fick av Sebastian, Fabian, Carolina och Bella!
Tofflor, hudkräm, duschkräm, kort och jätte fint ljus, skål med stenar o klister blommor och liten "discokula" läppglans!


Fick av min faster Lena med familj!

Det är pressentkort på massage i 55minuter! Blomma med krukan (stenar) och kort!


Fick av Christian, Erika, Louise och Johan!
Pressentkort på H&M 650kroner!



Fick av Tommy! Bonsaiträd och träkrukan!


Fick av Johns jobbar kompisar! Zakarias och Sebastian!
Pressentkort på H&M 400kronor, blommor och kruka!



Fick av Jocke! Nalle och ett kort!


Fick av min mormor & morfar!
Blommor, påslakan, örngott och lakan, kort!



Fick av min morbror! kort och pressentkort på IKEA 500kronor!


Fick av min moster med familj!
Regnjacka och ett ölspel av kusinen Linneá!



Fick av John´s pappa! Han har fiskat kräftorna själv!



Min mamma hade köpt denna tavla, som Julia skulle ge till mig! =)


Fick av mina små systrar! Toblerone och Amanda hade gjort ett eget kort!


_____________________________________________________________________________________________

Detta fick jag av mina älsklingar :) John & Julia<3

Jätte stor buket med rosa blommor med glitter!
tre lyktor med massa ljus!
en xperia x8 ;) Rosa och blått skal till!








Detta har vart mina tre dagars firande =)
Kommentarer
Postat av: Moster & Syster =)

Åh så fina:D Jag är avis på mobilen!<3

2010-11-14 @ 19:08:42
URL: http://mittlivminblogg.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin Mamma till Lucaz

Åh vilka fina presenter du fick. :D

2010-11-14 @ 23:20:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback