textmenu="return false">

31/10 = Morbror 30år!!!

I söndags fyllde min morbror 30år :)
Så han fick en bild på sig själv från han var liten som jag förstorat upp!
Köpte bara en ram, ballonger och nemn napp! :P
Nu kommer bilder!

Det han fick av oss! :)



På vänster sida: Min mormor, Min moster o hennes gubbe! Höger sida: Födelsebarnet, Min mamma o min pappa!

4Genationer! Gammelmormor - Mormor - Mamma - Julia



Alla kusinerna på min mammas sida! Och Julia då :)

Lampan han fick av min mormor o morfar! FAN vilket jobb de var att bygga ihop den!!!


___________________________________________________________________________________________

När vi kom hem från kalaset så plantera jag nya höst/vinter blommer ute på altan!
Amanda åkte också med hem och sov här från söndag till Måndag!


Medans John var ute och körde sin fyrhjuling

så baka Amanda, Julia och jag peppakakor!

Vi spela bingolotto :) John vann så klart ;)
Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback