textmenu="return false">

Ledsen i ögat!!!

Asså är det verkligen fredag idag???
Jag har haft lördag heeeela dan! :/ Så jobbigt fast sååå skönt.. För då är ju älsklingen hemma 2dar till xD Jiiippii!!!!

Ja idag har vi bara vart ute precis hela dan!
Vi har hållt på att så frön, sågat ner träd, rivit bort buskar och vattnat!
Har oxå tvättat kläder, grillat med svärfar!
Och nu sitter vi i soffan och myser och kollar på film!

Inget är som det ska här i stugen kan jag säga!!
Julia har sovit ungefär hela dan..
Spisen har gått sönder, måste köpa ny!
Vovven är sjuk, har fått nån infektion i ögat så hon öppnar inte ens de ögat längre, stackars Rinjah!
Ja då har vi bara älsklingen kvar då... Men han e precis som vanligt!! Alltså helt UNDERBAR<3

I morgon hoppas jag vi kan hitta på nått roligare än att vara här ute!
Kanske Erika och Lule kommer! :)
Nej, nu ska jag ta Julia som grinar lite!

Godnatt :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback