textmenu="return false">

27 Maj

Idag var jag och Julia över till mina förädrar och sen över till min mormor & morfar!
Vi baka bullar, syrran klipptegräset!
Sen satt jag och mormor och kolla igenom alla kakresept :)
För vi ska baka bullar och kakor till dopet :)
Mumms!! :)
Asså jag har då bara massa dop i mitt huvud just nu känns de som, de är de ända jag går och tänker på :P
Hur jag ska duka på borden, va jag ska köpa för fin saker till m.m... Så mycket skoj :) Så jag längtar!

Nej nu ska vi ut och ta en prommenad och titta förbi farfar! :)

Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Snart kommer hon. Mitt vatten har gått och värkar har börjat komma igång, ÄNTLIGEN :)



Det lät trevligt, och även super gott med nybakta bullar :D



Kram

2010-05-28 @ 03:31:13
URL: http://itssaraslife.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback