textmenu="return false">

:)

När fick du/ni reda på att du va gravid? - 15 Juli 2009
Vad blev raktionen? - Över lycklig!
Var barnet planerat? - Ja!
Hur var dina "40" veckor? - Underbara! mådde illa, spydde i början! MYCKET halsbränna!!!!
Fick du bristningar? - Hahah jaaaaa
Hur många veckor och dagar gick du? 41+0
Hur mycket gick du upp i vikt? -  17 Kilo ifrån inskrivningen
När börja dina värkar sättas igång? - 6 mars
Gick ditt vatten? - Ja, på lördags morgonen den 6 mars
Vem hade du med dig på förlossningen? - Mannen i mitt liv - Pappan till mitt barn<3
Hur var din förlossning? - Helt fantastiskt, underbar!
Hur lång tid tog din förlossning? -  Från 1 krystvärken tills hon var ute tog det bara 50Minuter!
Hur länge hade du värkar? - 10 timmar me 3 minuters mellanrum! Men 3 hela dagar med 6 minuters mellanrum!
Hur mycket gick du ner i vikt efter förlossningen? - 2 veckor efter förlossningen = 12kg lättare!!


Ditt barn:


När va barnet planerat att komma?
- Den 1 Mars 2010.
Vad trodde du det var för kön? - En flicka! Det trodde John också!
Blev det en tjej eller kille? - En rödhårig liten flicka <3
Hade du gissat rätt på könet? - Ja!
När kom han/hon? - 9 Mars 2010 kl 05,38
Hur mycket vägde han/hon? - 3500 g
Hur lång va han/hon? - 50cm.
Vad fick barnet för namn? - Julia
Vad har ditt barn för stolek på kläder nu? - 50
Sovtider? - Oj, väldigt olika på dagarna! Men vakna 3.00 och 5.00 på nätterna iaf!
Hur mycket väger ditt barn nu? - 4060g
Det senaste utvekligen ditt barn gjort? - Är vaknen längre på dagarna, ler mera!


Kläder och saker:


Vart köper du dina barnkläder?
- Det beror på! H&M, Lindex, kappahl!
En baby/barnbutik du gillar? - Oj, vet inte riktigt!
Nått märke du föredrar? - Nej
Vad är favorit plagget ditt barn har? - Bodys
Vad är det dyraste ditt barn har? - Barnvagnen tror jag!
Vad har ni för märke på vagnen? - Emmaljnuga!
Vad har ni för märke på bilbarnstol? - Graco
Senaste du inhandlade? - En hårborst!
Bästa leksaken ditt barn har? - Vet inte än!
Någon sak du VERKLIGEN ska spara? - Allt så klart :)

 

Om du fick välja:


Nytt eller begangnat
- köper båda :)
Ligg eller sittdel - Båda!
Sovande eller vaken - Vaken
Napp eller Snutte - Snutte



Du som förälder:


Trivs du med föräldrarollen?
- UNDERBART ÄR DET<3
Är du stolt över ditt barn? - ja, självklart att jag är det! Hon är det bästa som finns!
Hur ser dina matvanor ut? - Försöker att äta bra. 
Stressar du mycket? - Ja det gör jag alltid
Hur ser dina sovtider ut? - sover för det mesta när lillan sover!
Vad gör du helst en fredag? - Myser med älsklingen och prinsessan<3
På vilket sett har du förändras? - Jag vet faktiskt inte!
Vad är det första du tänker på när du vaknar? - Ska du äta nu igen? - Har du ätit klart nu tro så vi kan somna om!
Umgås du mycket med andra föräldrar? - Nej!
Vad är bäst med att fått barn? - Precis allt!  Det är helt underbar!
Och slutligen.. hinner du med "egen tid"? - ja vissa dagar! När hon sover så hinner jag plocka lite här hemma, eller sova!
Kommentarer
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe ja, jag hoppas verkligen det. Vill gå ner allting jag gått upp efter förlossningen + ännu mera :) :)



Hur är det med er där hemma?

Kram

2010-03-26 @ 18:41:39
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Men det är ju roligt. Det är ju roligt när du börjar bli lite mer vakna :)



Tycker hon fick en sån fin hårfärg :)

Kram

2010-03-27 @ 09:52:31
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Är hon född 05,38? :P Inte 05,43 som du skrivit tidigare? =P

2010-03-28 @ 21:52:41
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback