textmenu="return false">

Nu är den STORA dagen här =D

Äntligen är det den 1 mars! =)

Vi gick och la oss runt 22 i går kväll, älsklingen somna som en stock! Jag somna runt kvart över 4 nu i morse!!!!
Låg bara och snurra runt runt hade sån fruktansvär mensvärk i ryggslutet!  Jag vet inte hur många gånger jag gick upp och vandra och hämta bananer och fyllde på vattenflaskan! :/

Älsklingen vågade iaf åka och jobba i morse, det var ju modigt! Men Han behövs inte här hemma! För nu e ju allt bra igen, känner ingenting :(

Hade ju klockan på halv 8 då jag skulle fixa i ordning här och sen bege mig till barnmorskan.
Men eftersom det snör här som bara den så ringde jag och ändra tiden tills i morgon ist!
Vågar fan inte ta mig ut själv på vägen nu när de e snöstorm här och har BF i dag lixom, de skulle ju bli helt galet då jag bara råka köra ner i ett dike eller nått! För då har jag nog inge levande barn kvar i magen eftersom magen redan nu ligger mot ratten! Så gjorde ett bra val att stanna hemma i värmen under täcket och somna om :)

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback