textmenu="return false">

Lördag!

Idag har vi vart i Uppsala :) 
Vi åkte 12 och kom hem nu klockan 6 :)
Och lill tjejen somna när vi åkte och jag fick väcka henne vid 4 och ge henne lite mat :) och så sover hon fortfarande :) Så hoppas verkligen inte hon tänker hålla oss vakna i natt :) heheh Menmen vi får väl se :)

I morgon iaf så är det älsklingen sista dag att få vara hemma!
Så i morgon ska vi tre bara vara hemma helt själva och mysa! För nu har vi haft folk här precis varje dag sen vi kom hem från BB! Så det behövs :)

Idag var det ingen bra dag för våran nya bil :/
Först så är det nån som kör in framdörren :O Så de blev reper och skit!!!
Sen var vi in till Marcus och fika så när vi kommer ut så hade vi fått böter.....
Aja
Kommentarer
Postat av: Josefin, 19 år med bebis i magen

länkade dig i min frågestund, då jag följer dig via bloglovin, :) hoppas de är okej

2010-03-21 @ 18:45:08
URL: http://mammajosefiin.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

hiihih aha men det låter ju bra det madde. jag har kanske 5 kg kvar till den vikten.. men jag vill gå ned typ 10 kg. få bort min mage. hihih sedan är jag nöjd. har hatat min kropp i hela mitt liv. vill få bort det verkligen.. måste ha bort det detta år. Ska kämpa ! :D Händer denna dag för lilla familjen?

2010-03-22 @ 14:15:06
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback