textmenu="return false">

Helgen!

Asså jag har verkligen ingenting att skriva här på bloggen längre!
Och hinner inte heller för den delen!

Men denna helgen har vi vart på Loppis i Arlandastad :) Jag köpte en ur söt liten klänning till vår lilla prinsessa och ett par mjukisbyxor till henne!
Och så fick vi ett fika besök av Gudfar Cristian och tant Erika :)
Så vi gick på en promenad till fåren! För två får har fått lamm! :)
Så det är 5 putte små lamm där upp så nu har vi nått att göra om dagarna Julia & jag! Fast vi har ju fullt upp iaf hon och jag! Menmen...


Gudfar är ute och går med sitt lilla gudbarn!


Idag (Söndag) så gick Julia och jag upp klockan 11, så vi klädde på oss och John, vovven och vi 2 gick på en lååång promenad på lite mer än 7km (Vi gick till farmors jobb) och jag kan lova att de e långt, fy så trötta vi var i bena när vi kom hem :P
Julia sov hela vägen dit, men hon vakna till lite på vägen hem så vi fick halv springa hem! Någon var ju hungrig då! 
 
Julia har just ätit så nu ligger hon på pappa Johns bröst och sover!

I morgon ska Julia och jag åka till hennes mormor & morfar!
 För Izeta och Celina kommer dit och ska kolla in vårt mästervärk ;) Heheh

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hör av dig.

jag har försökt ringa dig ett par gånger nu, men inget svar.

Ring mig :)

2010-03-28 @ 19:15:55
URL: http://empa1990.bloggplatsen.se
Postat av: emeli

hej. ja, precis. Fast det är inte mitt nr, det är Alex :P

Jaa, det tycker jag. =)

2010-03-28 @ 21:47:29
URL: http://empa1990.bloggplatsen.se
Postat av: Lena - Hugo

Så nära oss och så kommer du inte o hälsar på.

Du var 15 minuter bort från oss när du var på loppis.

2010-03-30 @ 09:46:27



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback