textmenu="return false">

Varmt lr vad??

FY FAN vad varmt det är.... Önskar att Julia kunde vakna nu så vi kunde åka och bada!!
Det är 27.3 INNE!!!!!! Jag dör snart!!!
Och 25.8 ute!

Idag iaf så har vi bara legat och myst och bajsat ner babysitter har hon också hunnit gjort!
Ska bara mata Julia när hon vaknar sen åka till Edsbro och bada!

Om 2 veckor så får Julia börja smaka på maten :)
Haha de ska bli roligt at se! =)
Och då jäklar ska jag börja träna så häng degen försvinner!!
Har 5kg kvar att gå ner också!
Har haft mina 5 sista kg kvar i 2 - 3 månader nu!!!
Ska bli så skönt att bli av med dubbelhakan, dom feta låren!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Då kan du ju dra med mig ju o röra fläsket på tisdagar o torsdagar kl 19 ;) <3

2010-06-29 @ 20:01:18
URL: http://delavmittliv.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback