textmenu="return false">

Söndag...

Söndagar är alltid lika tråkiga!! Varför är det så?
I natt fick jag sova hela natten, trodde verkligen jag skulle få vara vaken hela natten med en grining sjuk lite bebis.. men neej! Julia somna runt 21.45 i går kväll och vakna i morse 9.15 och var hur glad o pigg som helst! =)
Så skönt för henne att hon e frisk igen!
 Men snoret är inte helt bort än! men annars e hon hur pigg som helst idag =) Hon sover just nu i sin vagn!

John och jag har precis ätit lunch (äggröra med bacon)
Och John sitter nu och fixar med ritningarna till huset!
Så snart hoppas jag vi äntligen kan sätta i gång med husbygget =)
så skönt!!!
Jag vet precis hur ska jag fixa till det och tapetsera och dona! =) Haha


När lillan har vaknat så ska vi nog gå till sjön så älsklingen och hunden får bada =)
Sen vidare till farfar som fyller 55år i dag =) Grattis!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

Eller hur;)



okej:) jo elina har börjat med att smakprova olika sorts burkmat, fast mest bara mango och päron. Inge som mättar direkt men hon är jätte förtjust i mangon ;d

2010-06-27 @ 16:53:27
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

ska ni bygga ett helt nytt hus`

2010-07-01 @ 00:53:02
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback