textmenu="return false">

3 Juni

Hjärtat somna klockan 8 i går kväll och så fick jag väcka henne i morse klockan 9.00 för då skulle vi åka!
Hon har vart helt slut i dag också! Stackrn!
men i dag har hon inte ont i bena iaf, de e skönt!

Idag så klippt jag mig, ja de ser ut som vanligt tog bara topparna! :)
Sen var vi förbi min farmor & farfar och åt lunch & fika..
Sen förbi min mormor & morfar för att lämna ett par jeans som hon ska få lägga upp =)

John & Julia gick och la sig i sängen och dom slockna på engång...
Och vi som inte ätit midda än! Hmm...

I morgon ska jag förska vara ute i solen så mycket som möjligt :)
Men jag tvivlar på det.. Jag hatar när det blir fööör varmt, jag får panik!!!!
Men jag MÅSTE bli brun!!!

Kommentarer



Kommentera inlägget här♥:

Ditt söta namn♥:
Kom ihåg mig?♥

E-postadress: (publiceras ej♥)

Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback